Litt bilder fra minisalongen

I går hadde jeg neglekunder på minisalongen min igjen. Det ble rosa støp og hvite tipper, og jeg glemte helt å ta bilder.
Det er som regel hvite tipper jentene vil ha, og det har jeg jo bilder av fra før, så det var ingen krise.

I stedet tok jeg litt bilder av minien. Det er så koselig her inne synes jeg, når lysene er tent, og det er friske blomster der.
Da har jeg egentlig bare lyst til å bli der inne. Jeg er så kjempefornøyd over å ha fått i stand dette rommet :-)



Fortsatt så mangler jeg noen hyller på veggen, produkter, og bilder. Jeg skal også henge opp alle skole- og kursbevis her inne, som har med skjønnhet å gjøre, men jeg må bare finne de rette rammene først. Det må jo passe inn med resten av stilen her inne.

Koselig, og jeg er så fornøyd! :-)

1 kommentarer:

{ Nina`s hverdagsliv } | 13. august 2011 kl. 00:32 sa...

Åhhhhh så koselig du har det :) Slik liten minisalong er intim og man får følelsen av å bli dullet med. Kjempeflott :)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine