Målingsresulter 28.08.11

Da ble det jammen en bloggefri helg på meg. Denne helgen tror jeg må ha vært den roligste og sunneste jeg har hatt på lenge.
Jeg som gledet meg til å kose meg med litt godis på lørdag, god mat uansett hva det var osv. Men jeg hadde overhodet ikke lyst på noe godis, så på lørdag ble det to biter med Grandiosapizza som min kjære laget seg. That's it! La oss tidlig gjorde vi også, både lørdag og søndag, så denne uken bør jeg være i superform og orke masse på trening :-)


Lørdag ble det treningsfri. Jeg var i Drammen og stylet brud og hennes forlover (ble forøvrig helt fantastisk vakre begge to, men gjett hvem som glemte å ta bilder? Bruden skulle sende meg bilder da, så da får jeg vente på de)
Søndag syklet jeg 13,3 km :-)


 Så kommer det jeg var mest spent på, nemlig måling av min minskende kropp.
I går var det jo akkurat to måneder siden jeg startet på igjen med trening og sunt kosthold, og da skulle jeg måle meg igjen.

Her er resultatet:

På to måneder så har jeg mistet:
Legger: - 1,5 cm.
Lår: - 4 cm.
Hofter: - 9 cm.
Liv: - 7 cm.
Armer (rundt biceps): - 1 cm.
--------------------------------------
I tillegg måler jeg nå overliv, som akkurat nå er på 76 cm, og bryst, som nå er på 91 cm.

Dette er jo helt fantastisk, da!
På to måneder så har jeg mistet 9 cm. rundt rumpa blant annet! For ikke å snakke om 6 cm. rundt livet! Det er jo ikke rart at det var forskjell på de to bildene jeg la ut her forrige dagen, da! :-)

Neste måling blir den 28. oktober, så da er det bare å jobbe på. Jeg lurer på hva vekten vil vise da?

Nå er jeg så glad, at jeg skal "feire" med å sykle, og så skal jeg på trening både på dagen i dag, med treningsprogrammet mitt, og så skal jeg tilbake på trening i kveld for mage/rygg time. Livet består av trening akkurat nå, og ikke så veldig mye annet ;-)

Ha en kjempefin dag!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine