Treningen i dag


I dag har det blitt

1,3 mil på sykkel hjemme
1 time Pilates
20 min (5,4 km.) på Elipse.

Vanligvis har jeg kjørt et 3 splits program med den fjerde dagen som kondistrening, så det er den treningen jeg jobber for å komme inn i igjen. Jeg vet at det funker bra på meg. Men foreløpig så er det rimelig hardt, så jeg øver meg opp, sakte men sikkert til samme tyngde på vektene, antall reps osv. Men snart er jeg der igjen!

For dere som ikke har trent pilates, så anbefaler jeg det på det sterkeste! Trening av pust og kjernemuskulatur. Gull verdt (iallefall for meg) når man også vil trene styrke.

Middagen i dag ble så kjedelig som fiskesuppe, så den var det unødvendig å ta bilde av synes jeg :-)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine