Ødelagt pc og ny pc

Denne uken sa pc'en min takk for seg, så det har vært dårlig med oppdateringer på bloggen de siste dagene. Det er helt utrolig hvor tafatt man føler seg uten pc altså.
Jeg lånte Angelica sin pc i nøyaktig en dag, og tror dere ikke den også rett og slett døde? Er det mulig? Nå var de tre og fire år gamle, men alikevel, på samme uke?

Akkurat denne uken har jeg fått en haug av henvendelser angående oppdrag, og var derfor ekstra avhengig av den da, så det var jo flott.

Men i dag fikk båden Angelica og jeg nye pc'er, så nå er vi lykkelige igjen. Og jeg kan svare på mail og skrive nye innlegg på bloggen :-)

I morgen skal vi i konfirmasjon, så da blir det vel ikke så mye skriverier her, iallefall ikke før på kvelden.
Men jeg har veiedag i morgen, og det må jo dokumenteres. Jeg er kjempespent på om jeg har gått ned mer enn usle 100 gram, som jeg gjorde forrige uke. Men jeg er positiv og tror det er litt mer :-)

Hurra! Ny pc! :-)

Ønsker alle en fin fredag videre!


1 kommentarer:

{ S } | 17. september 2011 kl. 10:43 sa...

Når man først har uflaks, så har man virkelig uflaks! Jeg hadde gått på veggen hadde jeg vært uten pc i mer enn et par dager :-D

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine