Enda en treningsmåned er over

Ja, takk og lov for at det er fredag. Det skal bli deilig med helg.

I dag kjente jeg bare at all piff var borte vekk. Ingen energi igjen i kroppen. Ikke ble det kondistrening på formiddagen, og i kveld var det egentlig tid for Body pump igjen, men jeg avlyste. Tror nok at kroppen min sårt trengte en dag med helt treningsfri.

Det er bare så inmari typisk at disse energiløse dagene kommer dagen før jeg har veiedag. Jeg ville liksom egentlig satt alle kluter til, og jobbet litt ekstra i dag da, ikke bare fordi jeg har veiedag, men også fordi det er lørdag i morgen, og jeg pleier å kose meg litt ekstra. Men, men..
Synes at det er veldig greit å høre på signalene som kommer. Dessuten så har jeg trent så bra denne måneden, at jeg har alt annet enn dårlig samvittighet. Tvert i mot, faktisk!

Nå har det vært noen uker med lite nedgang i vekt, men som jeg har nevnt før, så er det en ganske stor utfordring med å trene både styrke og kondis på en gang. Jeg prøver jo å fordele det, men jeg syns styrke er så utrolig gøy å trene, men jeg har faktisk vært mest fokusert på kondisbiten nå den siste tiden.

Jeg har også prøvd å justere litt på både mat og trening denne uken for å se om det kan utgjøre noen forskjell.
Proteintilskudd og energidrikke har jeg også investert i, så nå er det bare å stå på :-)

Proteintilskudd med sjokolade og energidrikke med grønn te og guarana kjøpte jeg fra Tech Nutrition.
Den Fresen er jo supergod, smaker Love Hearts! :-) Jeg kjøpte det med fra treninga, men du kan også handle det HER!

Endelig har jeg fått kjøpt meg nye joggesko også. De gamle adidasene mine var halvråtne.
Veldig fornøyd er jeg med nye superlette Nike. De var faktisk satt ned fra kr. 1599 til kr. 899!
Jeg føler jeg flyr med disse her i forhold til de gamle som var mye, mye tyngre.

Treningen totalt i september. Jeg er veldig stolt av meg selv. Treningen har jeg tracket i EndomondoAppen.
Personen som står stille, viser de dagene jeg har trent styrketrening. Helgene har jeg prøvd å holde fri.

Og det beste?

Ny rekord på innesykkelen denne måneden! 3,7 MIL!
Brukte 63 minutter og forbrant 1050 (!) kalorier!

Så nå kan bare morgendagen med veiing og hele pakka komme, for jeg er veldig fornøyd med septembermåned. Både trening, mat og motivasjon. Og da får det bare bli som det blir :-) 

Gleder meg til okober! (og til veiedag i morgen)  ;-)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine