Karl Lagerfeld med ny kolleksjon til deg og meg!

Karl himself satser på nye veier, og med en 100 delers kolleksjon som skal selges på net-a- porter.com fra januar, ser han for seg at alle av oss skal ha en mulighet til å kle oss i hans kreasjoner.

Fra før designer han jo som kjent for Fendi og Chanel, i tillegg til hans egen luksuriøse kolleksjon.
Prisene vil ligge på fra ca. 60 - 460 euro, og er faktisk ganske snille priser, vil jeg si.
I den nye kolleksjonen skal det visstnok være alt fra den lille sorte, vester, og klær som er inspirert av rock´n roll.
Foreløpig er ideen kun å selge klærne online, men etterhvert skal de også inn i utvalgte butikker.

Jeg må si jeg er kjempespent, og gleder meg til å se hva han har laget for å friste oss :-)

Karl Lagerfeld


Slik ser det ut på Net-a-porter.com akkurat nå, så vi får vente i spenning litt til.

2 kommentarer:

{ Unknown } | 31. oktober 2011 kl. 16:33 sa...

Spennende :D

{ Joy } | 2. november 2011 kl. 02:53 sa...

høres spennende ut; ha en flott kvel:)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine