Veiedag - Lørdag 01.10.11

Det har vært ekstra spennende denne uken, med tanke på hva vekten ville vise i dag.
Etter sist uke med 0 fremgang og samme vekt som uken før, + to uker før der igjen med en nedgang på henholdsvis 100- og 300 usle gram, har jeg vært skikkelig spent. Det har gått skikkelig tregt i forhold til den mengden med timer som jeg har lagt ned i trening den siste tiden, men jeg både merker det på kroppen og kjenner det på klærne at det har forsvunnet ytterligere centimetre. Derfor har jeg klart å svelge stagneringen på vekten, og motivert meg til å fortsette.

Vektresultat i dag:

71 kilo!
Denne uken har jeg gått ned 1,2 kg!

Det er vanskelig å forklare hvor glad jeg er nå! Nå føler jeg at jeg har fått lønn for strevet!

Ideelt sett så burde jeg ikke ha gått ned så mye på en gang, men jeg håper at dette betyr at stagnasjonen er over, og at det er derfor jeg har gått ned ekstra mye på kort tid. Jeg vil helst at nedgangen skal ligge på 500-600 gram i uken, men jeg må innrømme at det var deilig, og hjalp veldig mye på motivasjonen min. Får bare håpe at jeg ikke går opp igjen til neste uke siden det var så mye, men gjør jeg det, så skal jeg ta det med et smil! Tror jeg ;-)

Etter den gladnyheten, så var jeg så motivert, selv på en lørdag, at jeg syklet meg til ny rekord på innesykkelen!

38,5 km! Forrige rekord var på 37,3 km.
(Minn meg på å tørke støv av displayet, da! Herregud...)

Jeg trenger vel ikke si at jeg har følt at jeg går på fjær i dag? :-)

Ha en fin-fin lørdag videre!

2 kommentarer:

{ S } | 2. oktober 2011 kl. 08:26 sa...

Wow, det er jo kjempebra! Ikke mange kiloene igjen nå :-) Håper du har kost deg i helgen :-)

{ Liv } | 2. oktober 2011 kl. 20:22 sa...

Nei fy fader så glad jeg er nå altså! Og veldig kort vei igjen, det har jo gått kjempefort! Er i siget føler jeg :-)

Her har det vært en stille og rolig, men koselig helg, håper du har hatt en super helg også :-)

Klem!

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine