Gjøremål: Sjekke vår- og sommertrender


Dette blir en fin dag! Jeg skal nemlig gjøre noe som jeg liker veldig godt, nemlig å gå i butikker :-)


Jeg skal sjekke ut hva som er kommet i butikkene av vårtrender, og hva som kan passe fint til stylingoppdraget som jeg har for et magasin som har sin første utgivelse i mai.
Planen min er å lage to ulike stiler, en hverdags- og en feststil. Jeg må saumfare butikkene, men jeg har allerede et bilde av hva jeg trenger i hodet.

Før det, så har jeg et møte med senterleder, angående lån av klær og tilbehør fra butikkene, og så skal jeg møte modellene mine litt senere i dag. Det er to stykker, så det blir spennende.

Jeg er nødt til å ha med meg Angelica, for hun skal på Cheerleading kl. 18, og det ligger jo rett ved siden av senteret, så jeg gidder ikke kjøre frem og tilbake flere ganger enn jeg må. Så det blir vel et lite kafèbesøk på oss også tenker jeg. Nye votter og gymtøy skulle hun også hatt. Så vi har nok å finne på i dag :-)


Jeg skal ta litt bilder, det er mye lettere å huske hva jeg skal ha med meg når jeg skal tilbake for å hente klærne, så det kan jo være at det blir en liten oversikt over nyhetene her på bloggen også, litt senere.


Ha en kjempefin dag! :-)

3 kommentarer:

{ tinemarie } | 24. januar 2012 kl. 14:58 sa...

Så morsomt det hørtes ut! Gleder meg til å se!:)

{ S } | 24. januar 2012 kl. 19:30 sa...

Spennende! Du må si fra når det kommer på trykk! Livet smiler virkelig til deg :-)

Sv: Merkelig. Jeg har hatt problemer med bloglovin' den siste uken..Kanskje det er noe som går rundt? ;-) Hehe, Colgate-smil; tja! selv synes jeg tennene mine er litt gule :-D Men tannlegen viste meg at jeg har faktisk A2, som er hakket under "kritthvitt". Det er sjeldent så ille som man tror ;-) Forresten, den konkurransen du har gående har jeg ikke sendt bidrag på enda. Finner ikke Fitness-kartongen med "deg" på i butikk, så får ikke lest mer om konkurransen. Kanskje jeg kan prøve å forstørre bildet i innlegget ;-)

{ Liv } | 27. januar 2012 kl. 14:36 sa...

Ja, jeg tenker nok at jeg må vise det frem etter hvert. Jeg tror det blir kjempebra, altså! :-))

Hønemor, nei jeg vet at enkelte butikker har den forrige pakken enda, de sitter nok med et lager av det tenker jeg, og det er jo kjempedumt, for da får ikke alle vært med. Men i og med at jeg har den riktige esken her hos meg så får du mailen du sender inn bidraget på her: fullkorn@no.nestle, og så merker du mailen med "Modell"

Ha en super helg, jeg krysser fingrene hardt for deg i konkurransen! :-)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine