Oh, Cheyenne...

Den er akkurat komment, den nye utgaven av Louboutins Cheyenne for vår og sommer 2012.
Og den får du kun kjøpt online!

Om skoen sies det:
"Cheyenne," with her alluring silhouette, is certain to become your new favorite slingback. Her hidden platform, paired with her 5.5" heel will give you the poise and confidence that Monsieur Louboutin's designs are known for.

Denne vil nok ikke bare bli min favoritt og gi meg selvtillit som det hevdes over her, den vil nok gi meg gratis inngang til singellivet også, i og med at min kjære garantert ville sagt hadet bra hvis jeg hadde kjøpt meg sko til denne prisen...
Men det er jo lov å drømme, ikke sant? :-)

Mesterverket koster $ 1,195 (ca. 7300kr.) og kan kjøpes HER

1 kommentarer:

{ tinemarie } | 25. januar 2012 kl. 22:57 sa...

My god, VIL ha de! Men tror nok det hadde blitt med meg som med deg, singellivet neste da:P hehe! Det verste er, jeg tar meg selv i å tenke, jah hvis de ikke passer så ser de drit bra ut i vinduskarmen også! hehe

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine