Liv tester: Perlemorskimmer, eyeliner og øyeskyggekost

Denne gangen har jeg testet perlemorsskimmer til øynene, eyeliner og øyeskyggekost.
Det første jeg la merke til når jeg mottok produktene, var eyelineren. Jeg har faktisk ikke sett en eyeliner laget på denne måten før. Så den gledet jeg meg mest til å prøve ut, og for å se om den bare var god til tykke sorte linjer, eller om man kunne lage andre looker også.
 Yves Rocher

Slik ser skimmeret ut på huden min. Fra venstre:
Rosa perlemor (nr. 67427), Mullvarp perlemor (nr. 67547) og Gyllen perlemor (nr.67631)
Perlemorskimmeret inneholder beroligende mandelolje fra økologiske avlinger.

Eyelineren. Ikke så vakker skrift, men jeg ville vise
hvor intens sort den er før jeg viser hva slags look
jeg brukte den til. Denne kan du virkelig sote med!
Eyelineren inneholder også beroligende mandelolje fra økologiske avlinger.

Eller så kan du...


I og med at det allerede er gitt at du kan sote skikkelig med denne eyelineren, tenkte jeg at det kunne være greit å vise at det ikke bare er til intense makeuplooks du kan bruke den. Sammen med skimmeret, som har fløyelsmyke fargetoner, ville jeg la eyelineren gli sammen med skimmeret. Jeg falt selvfølgelig for det rosa, (vokser aldri fra rosa) så det er det jeg har brukt her, sammen med litt av Mullvarp perlemor.

Jeg la en strek med eyelineren fra midten av øvre øyelokk og avsluttet den med en vingeform, og duset den skikkelig med Q-tips opp og ut. Deretter la jeg mer rosa perlemor på øyelokket, så overgangene ble helt myke.
Jeg har brukt Mullvarp perlemor under vippene nede. Kun maskara på de øvre vippene.

På denne måten kan du fint bruke den sorte eyelineren til en mykere dagmakeup også.


Min mening - Perlemorsskimmer:
Skimmeret er latterlig enkelt å legge, her er det umulig å feile!.
Legg det på med fingrene eller en øyeskyggekost. Tapp det inn for en mer intens skimring. Enkelt å koste unna overflødig skygge uten at det sitter igjen på huden rundt øynene.
Fargene er i vakre pastelltoner, og flasken gjør det enkelt å få ut riktig mengde.

Pris: kr. 95,-
og bestilles ved å trykke HER!
Min mening - Eyeliner (kremøyepenn):
Jeg vil påstå at dette er et must-have produkt!
Det er lagt rett i makeupkofferten min, og jeg synes produktet rett og slett er genialt. Som dere kan se av bildene over, er eyelineren mettet med pigmenter så man kan få den kullsortet effekten, men det er også mulig å duse den ned til gråtoner som er supert på dagtid. Når du påfører produktet holder du det som en blyant, og du får mer balanse når du påfører. Ettersom du bruker av den, skrur du bare frem spissen.
Skal jeg si noe som helst negativt, må det være at produktet sitter nesten for bra, og det kan være litt vanskelig å fjerne den igjen. Men igjen kan dette være positivt, til for eksempel brukdemakeup.
Pris: Kr. 99,- og bestilles ved å trykke HER!
Min mening - øyeskyggekost:

Kosten er liten og nett og består av naturlige geitehår. Den er veldig lett å jobbe med, og bruker du den til perlemorsskimmeret er det bare å koste så vidt over akkurat i overgangen. Til andre øyeskygger kommer jeg til å bruke denne som en ren dusekost, da den er rund og bred på toppen, og egner seg godt til å jobbe i sirkler med.
Pris: Kr. 89,- og bestilles ved å trykke HER!

3 kommentarer:

{ tinemarie } | 26. januar 2012 kl. 17:13 sa...

Det der så jo kjempe bra ut! Utrolig fine farger på de øyenskyggene og den eyelineren så jo magisk ut:) Billig var det også!

{ Unknown } | 26. januar 2012 kl. 17:18 sa...

Veldig fin look du laget :)

{ Liv } | 27. januar 2012 kl. 14:45 sa...

Ja, jeg må si at jeg er ganske imponert over Yves Rocher! Mange finurlige produkter som er kjempegode! Og det sier jeg ikke bare fordi jeg tester de, de er virkelig gode! Og billige, ikke minst! :-)
Spennende å se hva som kommer neste gang :-)

Ha en super helg, jenter!

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine