Angelica Halloween 2011


Angelica var på Halloweenparty hos en klassevenninne på mandag, og da ble det en hva skal vi si - grønnheksfantasilook? :-)

Hun er så stolt skjønner dere, når jeg legger ut bilder på bloggen av henne, særlig når hun er blitt sminket, så dette er egentlig bare for min egen del at jeg lager dette innlegget. Og for bestemor og tantene da, for jeg vet at de er innom bloggen, så da får de sett litt bilder også :-)

En blid og fornøyd Angelica klar for litt sminking inne på minisalongen


Vi droppet falske vipper da, og så laget vi til litt hovne og mørke ringer under øynene i stedet :-)

Ei som er sånn, passelig glad i å posere?



1 kommentarer:

{ Unknown } | 11. desember 2011 kl. 22:41 sa...

Ojda, dette innlegget har eg faktisk gått glipp av! Så stilig hun ble da :D

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine