Overraskelse i posten!


Forrige dagen (6.nov.2010), så fikk jeg en hentelapp i posten, og jeg grublet over hvor i all verden jeg hadde bestilt noe, for det er lenge siden jeg har kjøpt noe over nettet.

Overraskelsen var derfor mildt sagt stor når jeg åpnet esken, og ser at drømmeskoene mine ligger der!

Disse har jeg ønsket meg så fælt!

Jeg har lett etter skoene, men de har vært utsolgt. Det rare er at bare for noen dager siden, så fikk jeg se at de hadde de igjen på Eurosko på Storosenteret i Oslo! Jeg ble kjempeglad og hadde tenkt til å reise innom der til uken igjen for å handle de.
Og så kom pakken med skoene til meg! :-)


Jeg er så glad og takknemlig, og jeg har allerede bestemt meg for hva slags antrekk jeg skal ha til skoene. Siden det er mye gull og sølv på de, så synes jeg at det er finest å la skoene være hoveddelen i antrekket, og tone ned det andre.



Slik:

Omslagskjole fra Floyd.
Øredobber i gull og sølv, samme som på skoene. Fra Arts&Craft.
 
 
Jeg er litt usikker på om jeg skal ha tights under kjolen.
Uten blir det et mer pyntet inntrykk, med litt tøffere.
Sort cluchveske med sløyfe. matcher knytingen på kjolen.
Rød neglelakk blir stilig kontrast. Red Dahlia fra Dior er fin.
 
 
 
Nå føler jeg meg så heldig! Tusen tusen takk! :-)

Som nevnt har jeg hatt vanskeligheter med å få tak i disse skoene, da de har vært utsolgt mange steder, så fort deg å kjøp de, hvis du også ønsker deg de.
For flere lekre partysko: eurosko.no

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine