God Morgen, og hei og hopp!

Jammen klarte jeg å stå opp litt tidligere i dag!
Deilig når man faktisk gjør som man har bestemt seg for! Bare det gir jo ekstra energi og godt humør.

Frokostblandingen som jeg savnet i går er inntatt, og jeg prøver å være flink med å ta litt kostholdstilskudd ved siden av.


Jeg tar 2 spiseskjeer med Udo's Choice oljeblanding til frokosten min. Veldig enkelt, 2 skjeer, og ferdig med det.
Jeg må innrømme at det å svelge ren olje ikke akkurat er favoritt, men jeg føler meg flink, og denne blandingen skal være helt optimal. Man kan også bruke den i maten, så det tenkte jeg at jeg skulle prøve ut.
Og frokostblandingen bugner av friske jordbær! Hva? Har du ikke prøvd den enda? Et must, et must!

Trening i dag:
Jeg har allerede syklet 13,2 km på sykkelen min her hjemme i dag, og nå er jeg straks på vei til treninga.
I dag blir det styrke, fokus på rygg og triceps tenker jeg. Jeg skal la beina mine hvile til i morgen, for herregud så støl jeg har vært de siste dagene etter forrige beinøkt. Nesten så man ikke klarer å gå ordentlig :-) Og er jeg skikkelig flink nå, så blir det vel en halvtime på Elipse. Men jeg må bare se hvor flink og sterk jeg føler meg når jeg er ferdig med styrken.

Til middag i dag så har jeg bestemt meg for å prøve en sunn utgave av lasagne. Deler den her litt senere :-)

Ha en kjempefin dag!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine