3 timer med trening i dag!

Nå sitter jeg her etter trening og er i et superhumør. Selv om jeg er utrolig sliten. Jeg har brukt meg opp, rett og slett, men på en god måte.
Jeg hadde skrevet meg opp på en times spinning i dag, og så skulle jeg trene mage og rygg. Men siden det var jubileum på treninga, og åpent hus med mulighet for å trene gratis for alle, så hadde de satt opp en ekstra time med Body pump. Og det er jo det morsomste jeg vet, så da ble det til at jeg satte meg opp på den også.

Spinningen var først, og jeg var utslitt da jeg var ferdig. Her hopper man bare rett på spinning 3 her nemlig. Spinning 1 og 2? Næh! Så det var jo beinhardt! Og som om ikke det er nok, så skal jeg på 1 1/2 times spinning på torsdag. Spinning 3 det også. Men jeg klarer jo å gjennomføre, så derfor fortsetter jeg. Her skal det brennes kalorier :-)

Spinningen var ferdig kl. 19, så da hadde jeg et kvarters pause før jeg gikk løs på mage- og ryggtreningen. Der var jeg ferdig kl. 19.45, og da var det et kvarters pause igjen før Body pump'en startet kl. 20
Etter body pump'en, da var jeg ferdig.
Men jeg må si at jeg er overrasket over hvor bra jeg har trent i dag. Trodde jeg skulle være helt tom, og det på en ikke-bra måte. Men i stedet føler jeg meg full av energi, og gleder meg til trening i morgen igjen. Dette går riktig vei med andre ord :-)

I morgen skal jeg sette i gang bloggens første konkurranse tenkte jeg! Håper du vil være med :-)



4 kommentarer:

{ S } | 16. november 2011 kl. 08:08 sa...

Blir sliten bare av å lese ;-) Hadde selv fullkropp styrke igår, og er helt utkjørt i diverse muskler..burde kanskje delt det opp, men orker ikke trene hver dag :-D

{ Maria } | 16. november 2011 kl. 12:43 sa...

Wow, dette er jo helt fantastisk! Skulle ønske jeg var like flink :)

{ Liv } | 16. november 2011 kl. 17:06 sa...

Så flink du er, Siv!
Ja, trening av hele kroppen er hardt, jeg gjorde det før jeg også. Nå har jeg et 3-splitsprogram som jeg gjør meg ferdig med, og så begynner jeg på nytt. Så da trener jeg gjerne hver dag, for øktene blir ikke så lange selv om det er like hardt. Når for tiden er det mer kondis på meg da, så jeg kjenner jeg er utålmodig, for det er ikke akkurat favoritten. Men det må til :-)
Dette går veien for oss!

Ha en kjempefin kveld! :-)

{ Liv } | 17. november 2011 kl. 14:01 sa...

Maria:
Tusen takk! Jeg føler meg litt flink selv også, men jeg trener ikke sånn hele tiden altså :-) Men nå som motivasjonen er på topp, så må jeg benytte meg av at jeg orker mer også :-)

Ha en kjempefin dag!

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine