I dag har jeg prøvd noe nytt!

Og jeg likte det kjempegodt!

Jeg var jo på trening i går kveld, og motivasjonen freste til topps igjen. Deilig! Nå skal det sies at det er lenge siden jeg har vært så sliten, men kanskje ikke så rart etter nesten en uke med treningsfri, siden jeg har vært syk. Da timen var over satte jeg meg like så godt opp på tre timer i dag!
Først hadde jeg Yoga kl.11 i dag, så dro jeg tilbake for spinning kl.18, og gikk rett på mage/rygg kl. 19.
Så dette har vært treningsdagen sin!


Det var Yogaen som var nytt for meg.
Jeg har aldri vært på det før, det har liksom ikke fristet, og jeg har vel egentlig ikke tenkt på det som trening heller, for å være helt ærlig.
Men jeg ble så positivt overrasket, og koste meg skikkelig. For ikke å snakke om hvor feil jeg har hatt med tanke på at Yoga er absolutt trening! Ganske tung også, faktisk.
Jeg varmet opp med en halvtime rask gange ute først, og så var det bare å sette i gang å bøye og tøye :-)
Gleder meg til jeg blir mykere, for jeg kommer helt sikkert til å gå på flere av Yogatimer.
Så det var dagens høydepunkt for meg. Man lærer stadig noe nytt.

Nå er jeg god og sliten. På en positiv måte. Og det beste er at motivasjonen er på topp igjen!

Så nå gleder jeg meg til treningen i morgen igjen. Body pump :-)




2 kommentarer:

{ S } | 9. november 2011 kl. 10:03 sa...

Jeg har heller aldri prøvd yoga, fordi jeg har tenkt at det ikke er trening nok i det ;-) Pilates har jeg nettopp begynnt å snuse på, men det er kanskje litt forskjellig fra yoga..anyways; magetreningen i pilates tar hvertfall på! :-D

Sv: Tror vi har ganske likt mål ja! Jeg jukser litt med styrketrening, for jeg begynnte med tunge vekter allerede igår..tenkte drive på med det i 4 uker, og se hva resultatet blir. I første runde så har jeg lyst å gå ned til 70 kg; da er bmi-en hvertfall fin. 65 er det ultimate mål, men vi får se :-D Lykke til til oss begge! :-)

{ Liv } | 10. november 2011 kl. 10:31 sa...

Yoga var kjempedeilig, men også hardt, så man blir sterk og smidig av det. Og skikkelig fin musikk! Anbefaler deg en time for å prøve altså :-) Pilates elsker jeg, faktisk ikke så ulikt yoga heller.

Det er greit å løfte tungt, så lenge du løfter riktig, det er kjempeviktig, så du ikke skader deg. Etter 4 uker styrke, så ser du kjempeforskjell, det er det som gjør at jeg elsker det, for fremgangen går raskt, og da merker du fremgangen så godt! :-) Dette klarer vi Siv! Siv og Liv er superflinke, og gir IKKE opp nå!

Ha en super dag! :-)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine