Veiedag - Lørdag 24.09.11

Ukene de bare spurter avgårde nå synes jeg, de går så fort! Synes jeg akkurat har begynt på uken, og så er helgen her igjen.

Denne uken har jeg vært så motivert som jeg aldri har vært før. Jeg har vel aldri trent så mye som jeg har gjort denne uken heller, men alikevel. ENDA en f......a uke hvor vekten bare motarbeider meg.. Og denne uken har den motarbeidet meg så mye, at jeg ikke har gått ned noen verdens ting!

Vekt denne uken:
Enda en uke med samme tall, 72,2 kg.

Jeg veide jeg meg en dag tidligere da, på fredag, for vi skulle bort, og ligge over- Så jeg fikk ikke veid meg på lørdag. Men det hadde sikkert ikke vært store forskjellen uansett..
Så nå i helgen har jeg kjent at jeg har vært drittlei og umotivert, og jeg har stappet i meg av både øl, Baileys (med vaniljekrem oppi) After Eight sjokolade og sikkert 10 såkalte slankesjokoladebarer fra Allevo med pistasjnøtter.
Akkurat som det hjelper på vekten... Men det blåser jeg i. Bare jeg kommer meg på trening i morgen jeg så er jeg fornøyd, så får jeg bare starte på'n igjen i morgen. Jeg trøster meg med at jeg faktisk har trent bort en haug med kalorier denne uken, så egentlig har jeg ingenting å være sur og grinete for. Jeg har vært kjempeflink. Men det er som jeg har skrevet før, den vekten er med på å gjøre deg litt skrudd i hodet. Jeg vet hvor mange centimeter jeg har gått ned, og sikkert enda flere siden sist jeg målte meg, men alikevel...

Oversikt over alle treningsdagene mine hittil i september.

I morgen skal jeg være tøff, og så skal jeg vise med bilde hvor mye jeg faktisk har krympet. Orket ikke ta de bildene nå, så da får jeg ta det i morgen. Men da kommer jeg sikkert til å skamme meg fordi jeg sitter her nå, sur som en padde fordi vekten viste det samme denne uken også.

Men jeg fortsetter, med godt mot! Tvinger meg selv til å være positiv, det har jeg funnet ut at fungerer for meg!
Og selvfølgelig det å gå på trening når du minst vil! Det er viktig det!

Jeg  skal  lykkes! Så enkelt er det!

Forrige ukes veiedag finner du HER


2 kommentarer:

{ Siv } | 30. september 2011 kl. 08:10 sa...

Jeg leste en plass (husker ikke hvor) at det kan være bra å kombinere dietter når ting begynner å stå stille. Du kan jo kutte all potet, ris, brød og pasta i en uke og se om du ser noen forskjell? :-)

Jeg har en midlertidig stopp i slankeplanene, hehe, men tenkte faktisk å prøve lavkalori et par uker for så å gå over på lavkarbo ("low carb"-delen, men ikke så voldsomt "high fat"..). Til helga SKAL jeg ha rødvin, så får vel si jeg begynner på mandag ;-)

{ Liv } | 30. september 2011 kl. 11:30 sa...

Hei Siv! :-)
Ja det er ikke annet enn å prøve å justere litt, og så er det jo helt tilfeldig hvordan formen er akkurat den dagen du veier deg, så jeg bare fortsetter, like sta som alltid :-)

Jeg spiser ikke brød og poteter, men har gjort akkurat som du foreslår her, det med ris og pasta. Jeg har ikke kuttet det helt, men nesten. Vi snakker et par spiseskjeer med ris bare, og så mye mer av grønnsaker og salat :-) Så nå krysser jeg fingrene for denne uka!

Det er forsåvidt lavkarbo jeg går på også, men jeg prøver å få i meg litt ekstra karbo akkurat rundt trening. Men å øke fettinnholdet i maten, slik som lchfdietten (eller hva det heter) sier, DET gjør jeg ikke, det blir helt feil oppe i mitt hode. Men å spise karbo i form av salat og grønnsaker, det gjør jeg i stedet for poteter, ris, brød og pasta :-)

Rødvin er SUNT, det har jeg lest, og vin er bedre enn øl og drinker! Så drikk den med god samvittighet, og kos deg masse! Det skal jeg på lørdag også :-)

Stor klem!

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine